Być może chciał to zrobić w ramach hazardu - niewiarygodne...
Hipoteza 1 oznacza że kapitan przepłynął między skałami jak poniżej:
Dodane: Mam pewne potwierdzenie tej hipotezy! Potwierdzają to wyrywkowe informacje od samych śledczych! Hipoteza 1 może być prawdziwa!
"Zdaniem śledczych, cytowanych przez gazetę, to, że kapitan wpłynął statkiem szerokości 36 metrów w środek korytarza morskiego szerokiego na 68 metrów było niemal przeprowadzeniem go przez "ucho igielne" LINK TV24
Inne informcje
http://gcaptain.com/cruise-ship-costa-concordia-sinks/?37456
Pewna osoba która przebywa na wyspie mówi, że Costa Concordia przeszła obok wyspy "really, really close". Czyli bardzo, bardzo blisko:
Lista statków na świecie:
http://www.nauticalcities.com/cruiseships/all-statuses/page/5/
Dziwiło mnie to że uszkodzenie statku znajduje się z jego boku, a nie przodu, ale patrząc na długość statku rozumiem efekt - statek musiał być w zakręcie i to spowodowało że tył zarzuciło na skały. Możliwe że kapitan zauważył skały wcześniej i chciał manewrem je minąć ale nie udało się i tył zahaczył o skały.
Opis statku:
http://www.nauticalcities.com/costa-cruises/in-service/costa-concordia/
Inna ciekawa relacja:
http://yeltv.com/cruise/
Zdjęcia:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2087249/Costa-Concordia-cruise-ship-accident-Hope-fades-16-missing.html
Night vision, wow:
http://www.youtube.com/watch?v=AJ6slFRm5Ps
Zdjęcia i filmy:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2087126/Costa-Concordia-captain-Francesco-Schettino-seen-drinking-bar-abandoning-ship.html
Forum:
http://boards.cruisecritic.com/showthread.php?t=1548101&page=92
http://boards.cruisecritic.com/showthread.php?t=1548101&page=92
Analiza:
http://gcaptain.com/wrong-costa-concordia-analysis/?37549
Panika:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-16565838
Vessel Vinder:
http://www.vesselfinder.com/
Lepiej:
http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?oldmmsi=247158500&zoom=10&olddate=1/13/2012%209:02:00%20PM
Droga statku:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.282781215113153.67372.100001438301884&type=1
Relacja kobitki:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-16575409
Pewna osoba która przebywa na wyspie mówi, że Costa Concordia przeszła obok wyspy "really, really close". Czyli bardzo, bardzo blisko:
Mr Tievoli's sister Patrizia, a teacher on Giglio, wrote on Facebook at 9.08pm on Friday: "Shortly the Costa Concordia will pass really, really close, a big hello to my brother who will disembark at Savona and finally get to enjoy some holiday.''
Lista statków na świecie:
http://www.nauticalcities.com/cruiseships/all-statuses/page/5/
Dziwiło mnie to że uszkodzenie statku znajduje się z jego boku, a nie przodu, ale patrząc na długość statku rozumiem efekt - statek musiał być w zakręcie i to spowodowało że tył zarzuciło na skały. Możliwe że kapitan zauważył skały wcześniej i chciał manewrem je minąć ale nie udało się i tył zahaczył o skały.
Opis statku:
http://www.nauticalcities.com/costa-cruises/in-service/costa-concordia/
Inna ciekawa relacja:
http://yeltv.com/cruise/
Zdjęcia:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2087249/Costa-Concordia-cruise-ship-accident-Hope-fades-16-missing.html
Night vision, wow:
http://www.youtube.com/watch?v=AJ6slFRm5Ps
Zdjęcia i filmy:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2087126/Costa-Concordia-captain-Francesco-Schettino-seen-drinking-bar-abandoning-ship.html
Forum:
http://boards.cruisecritic.com/showthread.php?t=1548101&page=92
http://boards.cruisecritic.com/showthread.php?t=1548101&page=92
Analiza:
http://gcaptain.com/wrong-costa-concordia-analysis/?37549
Panika:
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-16565838
Vessel Vinder:
http://www.vesselfinder.com/
Lepiej:
http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?oldmmsi=247158500&zoom=10&olddate=1/13/2012%209:02:00%20PM
Droga statku:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.282781215113153.67372.100001438301884&type=1
Relacja kobitki:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-16575409
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz